به مواد شوینده توجه کنید:

در شستن لباس‌ها از شوینده‌هایی استفاده کنید که رایحه‌های خوش و ماندگار دارند. مانند مایعات لباسشویی و نرم‌کننده‌هایی که رایحه گلهای بهاری یا عطر دارند.

زمان اسپری کردن:

عطر یا اسپری را نیم ساعت پیش از آنکه از خانه خارج از فاصله 20 سانتی‌متری به خود اسپری کنید. این کار باعث می‌شود تندی عطر شما گرفته شود و رایحه‌ای ملایم برجای بماند.

نقش تغذیه را جدی بگیرید:

کاهش خوراکی‌هایی با بوی تند از جمله ادویه‌ها، پیاز و سیر می‌تواند به کاهش بوی بد بدن کمک کنید. در نظر داشته باشید بوی این مواد خوراکی می‌تواند تا 48 همراه شما باشد و باعث آزار اطرافیان شود.

جالب است بدانید تغذیه نادرست باعث می‌شود اسپری و عطری که روی پوست خود میزنید نیز تحت تأثیر قرار دهد لذا توصیه می‌کنیم مواد غذایی سالم از جمله سبزیجات، میوه‌‌ها و پروتئین‌ها را جایگزین این خوراکی‌های بد بو کنید.

شوینده‌های خوشبوی بدن را دریابید

لوسیون‌ها، صابون و مخصوصاً شامپو بدن‌هایی که خوشبو هستند می‌توانند به شما در خوشبو کردن بدن کمک کنند. سعی کنید در تابستان از محصولاتی استفاده کنید که علاوه بر خوشبو ساختن بدن، پوست بدن شما را نیز خنک و نرم کند.

روغن ویتامین E به خود بزنید :

می‌توانید پیش از آنکه از عطر یا اسپری استفاده کنید کمی پوست خود را با روغن ویتامین E ماساژ دهید. این کار باعث می‌شود علاوه بر تقویت و مرطوب نگه‌داشتن پوست، عطر و اسپری زمان بیشتری روی پوست بدن شما بماند.

بر نقاط پالس دار بدن اسپری کنید:

جایی که شما عطر را بر روی بدن خود اسپری می‌کنید، می‌تواند عملکردی بسیار متفاوت داشته باشند.عطر از پایین به بالا افزایش پیدا می‌کنند، بنابراین اگر شما در همه نقاط نبض‌دار خود مانند مچ پا، پشت زانو، قفسه سینه، و پشت گوش خود اسپری کنید، شما از عطر و بوی کامل آن استفاده کرده‌اید.اسپری خاص‌تر و فراتر از استفاده بر روی مچ دست است. نقاط مهم دیگر قسمت پشت کمر، شکم، پشت شکم، پشت گردن و مچ پا هستند.