چشم انداز

شرکت پدیده شیمی قرن با چشم انداز

رهبری بازار داخلی و شناخته شدن به عنوان یک قطب تولیدی محصولات شوینده و بهداشتی در خارج از کشور

و به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر محصولات شوینده و بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه بیش از ۲۵۰ تن مایعات شوینده، اهدافی کلان شامل “کیفیت فراگیر، رضایت مشتریان و ذینفعان، سلامت و ایمنی پرسنل و رعایت مسئولیت‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی” را سرلوحه فعالیت‌های خود قرارداده و به همین منظور اقدام به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS مبتنی بر استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم مدیریت زیست محیطیISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSA۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ نموده است.

شرکت پدیده شیمی قرن برای دستیابی به مبانی این استانداردها اصول زیر را مد نظر قرار داده است:

  • افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی نیازها و خواسته های بالفعل و بالقوه آنان
  • افزایش میزان دانش، مهارت و توسعه بینش پرسنل و تلاش در جهت توانمندسازی آنان به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه های سازمان
  • افزایش سطح کیفیت محصولات و خدمات
  • بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع، ماشین آلات و تجهیزات و افزایش بازدهی تولید
  • جلوگیری از وقوع آسیب‌ها و خطرات کاری و کاهش بیماری‌های شغلی و تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای مرتبط
  • پیشگیری، کنترل و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و پیروی از قوانین و مقررات زیست محیطی مرتبط

اصول و ارزش‌های سازمانی برند اکتیو

  • رعایت کرامت انسانی

کرامت انسانی به معنای حفظ و رعایت شرافت، ارزش، منزلت، حیثیت، موقعیت، حرمت، شأن و مقام و احترام افراد است.

  • ارتقای سطح سلامت و بهداشت خانواده
  • مشتری مداری

مشتری مداری یا تمرکز بر مشتری روشی است که در آن نخست به نیازهای مشتری توجه می‌شود و سپس درصدد تأمین این نیازها باهدف رضایت مشتری و برآوردن انتظارات او برمی‌آید. اهداف مشتری مداری؛ جذب و نگهداری، وفادار کردن، جلب اطمینان و احترام به مشتری است.

  • آموزش و یادگیری سازمانی

یادگیری سازمانی زمانی اتفاق می‌افتد که اطلاعات و دانش، جمع‌آوری و به‌منظور تولید  و گسترش حقایق جدید، تجزیه‌وتحلیل شوند، دیدگاه جدیدی را خلق کرده و آن را از طریق ارتباط، تدریس و گفتگو و تعامل به تمام سطوح سازمانی منتقل کند. به‌عبارت‌دیگر؛ یادگیری سازمانی به چگونگی وقوع یادگیری یا عنصر دانش در یک سازمان می‌پردازد.

  • حفظ محیط زیست

حفظ محیط‌زیست شامل هرگونه عملیاتی در سازمان است که برای حفظ و نگهداری سلامتی محیط و انسان‌ها و یا جلوگیری از تخریب آن صورت می‌گیرد. سازمان باید همواره تلاش کند پیامدهای زیست‌محیطی عملیات، چرخه عمر محصول و خدمات خود را بر محیط‌زیست و بهداشت عمومی به حداقل برساند.

  • کارآفرینی

کارآفرینی، فرآیند شناسایی فرصت‌های اقتصادی، ایجاد کسب‌وکار و شرکت‌های جدید، نوآور و رشد یابنده برای بهره‌برداری از فرصت‌های شناسایی‌شده است که درنتیجه آن کالاها و خدمات جدیدی عرضه می‌شود.