دی ۲۰, ۱۴۰۱

نحوه مراقبت و تمیز کردن کت زمستانی

با فرا رسیدن فصل زمستان، بازار استفاده از پالتو و کت‌های زمستانی داغ می‌شود. کت‌های زمستانی هم مانند تمامی لباس‌ها، نیاز به مراقبت دارند؛ در این مقاله از اکتیو کلینرز قصد داریم با آموزش نحوه مراقبت و تمیز کردن کت زمستانی همراهتان باشیم.

آیا کت‌ زمستانی به راحتی قابل شستشو است؟

بسیاری از لباس‌های موجود در بازار، به راحتی قابل شستشو هستند و بعد از آن، نیاز به مراقبت ندارند. پالتو و کت‌ها، بعد از شستشو نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارند تا به بافتشان آسیبی نرسد. پیشنهاد می‌شود که قبل از شستشوی کت زمستانی و پالتو، حتما دستورالعمل‌های مربوط به شستشوی آن‌ها را با دقت بخوانید. البته پیشنهاد بهتر این است که کت خود را برای شستشو به یک خشکشویی حرفه‌ای بسپارید.

هر چند وقت یک‌بار می‌توان کت زمستانی را شستشو کرد؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید به جنس و بافت کت خود توجه داشته باشید. کت‌های زمستانی معمولا مانند بسیاری از لباس‌ها، باید طی یک دوره مشخصی خشکشویی شوند. پیشنهاد می‌شود که کت‌های زمستانی را با توجه به تعداد دفعات استفاده و البته جنسی که دارد، بین یک تا دو بار در فصل شسته و خشک کنید.

چگونه لکه‌ها را از روی کت زمستانی پاک کنیم؟

پاک کردن لکه‌های روی لباس از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. بسیاری از لکه‌های سخت ایجاد شده روی کت زمستانی یا هر لباس دیگری، قابل پاک شدن نیستند. می‌توانید این لکه‌ها را با ماشین لباسشویی یا دست بشوئید اما بهترین راه‌حل برای از بین بردن این لکه‌ها، مراجعه به یک خشکشویی است. خشکشویی اکتیو کلینرز می‌تواند انتخاب مناسبی برای پاک کردن سخت‌ترین لکه‌های موجود روی لباس‌هایتان باشد. این خشکشویی با استفاده از تجهیزات و مواد مخصوصی که دارد، سخت‌ترین لکه‌ها را از روی کت زمستانی و دیگر لباس‌هایتان، پاک می‌کند.

نحوه مراقبت از کت زمستانی چگونه است؟

بهترین نحوه مراقبت از کت زمستانی این است که آن را همیشه در کمد و با استفاده از چوب لباسی آویزان کنید. بهتر است از چوب لباسی‌هایی که از جنس چوب هستند استفاده کنید؛ البته کت‌های پشمی را می‌توانید به صورت تا شده در کمد هم نگهداری کنید.

بعد از تمام شدن فصل زمستان، بعد از شستشوی کت زمستانی آن را گوشه کمد آویزان کنید. برای مراقبت بهتر در مدت زمان طولانی، می‌توانید کاوری را روی کت زمستانی خود بکشید.

برای خشکشویی کت زمستانی خود می‌توانید به اکتیو کلینرز مراجعه کنید. این خشکشویی با استفاده از بهترین ابزار و تجهیزات، تمامی لباس‌های شما را با بالاترین کیفیت و بهترین شکل تمیز کرده و مانند روز اول تحویلتان می‌دهد.

درج دیدگاه

[related_posts_by_tax format=”thumbnails” image_size=”medium” title=”مقالات مرتبط” posts_per_page=”3″ post_types=”post”]