استراتژی های سازمانی

استراتژی های سازمانی

  • استراتژی های بلند مدت اکتیو:
  • رویکرد متمرکز برنوآوری و خلاقیت
  • افزایش بازدهی و مدیریت بودجه احتمالی
  • افزایش سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  • توسعه بازار توزیع و مصرف
  • کشف بازارهای نوظهور
  • تجارت الکترونیک
  • توسعه CRM  ، مشتری مداری، باشگاه مشتریان و پاسخگویی شبانه‌روزی
  • جذب و توسعه نیروی مستعد، خلاق و متخصص

ماموریت سازمانی:

  • افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق شناسایی و برآورده سازی نیازمندی آن‌ها و ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات
  • افزایش میزان دانش و آگاهی و توانمندسازی کارکنان به‌عنوان با ارزش‌ترین سرمایه‌های سازمان
  • افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی
  • بسترسازی مناسب جهت استفاده بهینه از منابع و افزایش بازدهی تولید
  • جلوگیری از وقوع آسیب، رویداد و کاهش بیماری‌های شغلی و نیز تبعیت از قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای مرتبط
  • پیشگیری، کنترل و کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی و پیروی از قوانین و مقررات زیست‌محیطی مرتبط
  • افزایش سهم شرکت از بازارهای داخلی و خارجی