شهریور ۲۷, ۱۴۰۲

نکات مهم در انتخاب و خرید بهترین مایع دستشویی

آیا می‌دانید ۵۸ درصد از مردم در سراسر جهان دست‌های خود را حداقل پنج بار در روز می‌شویند؟ البته این امر، در سال‌های اخیر و در زمان همه‌گیری افزایش نیز پیدا کرد. شستشوهای مداوم روزانه، تقاضا برای تولید و عرضه‌ی شوینده‌های دست یا همان مایع دستشویی را افزایش داده است. یکی از رایج‌ترین شکایاتی که برخی در مورد مایع‌های دستشویی بیان می‌کنند، تاثیری است که روی خشکی دست دارند. اما خوب است بدانید که با خرید مایع دستشویی باکیفیت می‌توانید از خشکی دست‌ها دوری کنید.

همه مایع‌های دستشویی اثر خشک‌کنندگی ندارند و البته این موضوع، بستگی به مواد تشکیل‌دهنده هر مایع دستشویی دارد. با توجه به اینکه برندهای مختلفی این روزها در بازار اقدام به تولید مایع دستشویی می‌کنند، همین موضوع انتخاب بهترین را برای مصرف‌کنندگان سخت کرده است. در صورتی که می‌خواهید بهترین مایع دستشویی را برای خانه و محل کار خود بخرید، این مقاله را دنبال کنید چرا که نکات مهم در انتخاب و خرید مایع دستشویی را بیان خواهیم کرد.

عواملی که در هنگام خرید مایع دستشویی باید در نظر گرفته شوند

از آنجایی که محصولات متنوعی در بازار برای شستشوی دست وجود دارد، بنابراین انتخاب از میان تمام این محصولات می‌تواند کمی چالش‌برانگیز و سخت باشد. نکته کلیدی در زمان خرید، این است که بدانید هنگام خرید مایع دستشویی به چه فاکتورهایی باید بیشتر دقت کنید. هنگام خرید مایع دستشویی به این عوامل توجه کنید:

در دسترس بودن

مطمئنا دوست دارید تا سراغ برند و محصولی بروید که همیشه در دسترس است. با افزایشِ محبوبیت تجارت الکترونیک در جامعه مدرن، خرید آنلاین باید گزینه اول شما برای خرید این محصول و دیگر مواد شوینده باشد. حتما سراغ برندی بروید که خرید آنلاین از آن امکان‌پذیر است. با این کار، هم مطمئن می‌شوید که محصول همیشه برای خرید در دسترس است و هم اینکه در زمان خود برای خرید صرفه‌جویی می‌کنید. به لطف اینترنت، برندهای تولیدکننده محصولات شوینده و عرضه‌ی محصولات آنها به شما راحت‌تر شده است.

مواد ارگانیک

نکات مهم در انتخاب و خرید مایع دستشویی

مواد ارگانیک موجود در مایع دستشویی به نرمی و سلامت پوست شما کمک می‌کنند. بنابراین، واقعا ارزش دارد که کمی هزینه‌ی بیشتری برای این محصولات پرداخت کنید تا بتوانید به سلامت پوست دست‌های خود برسید. به دنبال موادی مانند روغن‌های ضروری، روغن زیتون، آلوئه‌ورا، روغن نارگیل و روغن بادام باشید.

  • روغن نارگیل به دلیل خواص ضدباکتریایی و ضدمیکروبی خود شناخته می‌شود.
  • آلوئه‌ورا پوست تحریک‌شده را تسکین می‌دهد و در عین حال آن را مرطوب می‌کند.
  • روغن‌های ضروری، بدون داشتن مواد شیمیاییِ مضر باعث می‌شوند مایع دستشویی بوی خوبی بدهد.
  • روغن زیتون پوست شما را نرم و صاف می‌کند.
  • بادام سرشار از ویتامین E است که برای پوست بسیار مفید است.

مزایای مواد طبیعی، فراتر از نکات ذکر شده در بالا است. هر کدام از این مواد طبیعی پوست شما را تغذیه می‌کنند و دست‌ها را بدون عوارض جانبی مانند خشکی و زبری، تمیز می‌کنند. علاوه بر این، مایع‌های دستشویی ارگانیک با میکروب نیز مبارزه و از بروز آکنه پیشگیری می‌کنند.

شستشوی مداوم دست می‌تواند چربیِ طبیعی پوست شما را از بین ببرد. از این رو، برخی دچار خشکی بسیار و همچنین خارش می‌شوند. مواد مصنوعی می‌توانند پوست را خشک‌تر و زبرتر و حتی مشکلات بسیارِ دیگری به بار آورند.

فرمالدئید به عنوان عامل سرطان شناخته می‌شوند،‌ بنابراین قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مانند فرمالدئید، می‌تواند تهدیدی برای سلامتی باشد. پارابن، ترکیبات اتوکسیله و مواد نگهدارنده ایزوتیازولینین نیز در دسته‌ی مواد مصنوعی مضر شناخته می‌شوند.

بیشتر مایع‌های دستشویی اکتیو حاوی مواد طبیعی مانند ویتامین‌ها مختلف، روغن شی باتر، پروتئین سویا، گلیسرین و اوره هستند که شادابی و طراوت ویژه‌ای به پوست دستان بخشیده و مانع از خشک شدن آن‌ها می‌شوند.

قیمت

مقایسه قیمت و کیفیت مایع دستشویی به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه صرفه‌جویی کنید و با بهترین محصول، دست‌های خود را بشویید. برای این کار، قیمت را با کیفیت محصول مقایسه کنید. آیا برند معروفی است؟ آیا رایحه مطبوعی دارد؟ آیا به دستان شما احساس تمیزی و تازگی می‌دهد؟

اگر بتوانید به این سوالات پاسخ مثبت دهید، محصولی باکیفیت و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه پیدا کرده‌اید. به یاد داشته باشید که هر چه برای یک محصول باکیفیت هزینه کنید، نتیجه آن را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد. ممکن است قیمت پایین در یک مایع دستشویی نشان‌دهنده استفاده از مواد نامرغوب در آن محصول باشد. محصولی بخرید که ابتدا ارزش خرید داشته باشید و بعد نیازهای شما را برآورده کند.

اما به‌طور کلی، توصیه ما به شما این است که کمی هزینه‌ی بیشتر پرداخت کردن برای یک محصول باکیفیت بهتر از این است که محصولی با کیفیت پایین و پرخطر برای سلامت پوست خود تهیه کنید.

بسته‌بندی

بسته‌بندی نیز بسته به جایی که می‌خواهید از مایع دستشویی استفاده کنید، اهمیت پیدا می‌کند. آیا قصد دارید تا مایع دستشویی را برای مسافرت تهیه کنید یا آن را در دستشویی قرار دهید؟ آیا به دنبال این هستید که مایع دستشویی در حجم بالا تهیه کنید تا برای مدت طولانی آن را داشته باشید.

در صورتی که انتخاب شما، تهیه و خرید مایع دستشویی برای قرار دادن در حمام و دستشویی است، خوب است به دنبال بسته‌بندی‌های شیک و جذاب بروید که بتوانید آن را بدون خالی کردن در ظرفی دیگر و در این فضاها استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید این محصول را در حجم بالا بگیرید، باید به دنبال مدلی بگردید که حمل و نقل آن از فروشگاه تا خانه آسان باشد و در عین حال استحکام بالایی داشته باشد. نکته دیگر در مورد بسته‌بندی، موادی که با آن قوطی‌ها ساخته می‌شود تا با مواد داخل آن یعنی مایع دستشویی واکنش نشان ندهند.

رایحه

نکات مهم در انتخاب و خرید مایع دستشویی

رایحه در تمام شونده‌ها، از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید است. این رایحه‌ها تنها راهی برای خوشبو کردن پوست دست نیستند و در کنار آن، حس خوبی نیز برای ما به ارمغان می‌آورند.

این رایحه‌ها بر خلق‌وخوی ما تأثیر می‌گذارند و حتی می‌توانند بر رفتار ما تأثیرگذار باشند. با بودن این رایحه‌ها روی بدنتان اعتماد‌به‌نفس، جذابیت و توانایی بیشتری پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، ابزاری برای ابراز وجود و یا حتی تقویت روحیه نیز هستند.

مایع دستشویی‌ای را انتخاب کنید که بو و رایحه‌ی آن با شخصیت و سلیقه شما مطابقت داشته باشد. برای این کار، کافی است به لیست مواد تشکیل‌دهنده‌ی روی بسته‌بندی نگاه کنید. اگر به رایحه در آن اشاره شده، می‌توانید مطمئن باشید که محصولی خوشبو خریداری خواهید کرد.

در صورت امکان، قبل از خرید، مایع دستشویی را بو کنید. این کار را همیشه باید هنگام خرید عطر، مایع دستشویی، ادکلن، لوسیون و اسپری بدن انجام دهید.

محبوب‌ترین رایحه‌ها برای مایع‌های دستشویی رایحه گل‌ها، میوه‌ها و رایحه‌های گرم هستند. اما مایع‌های دستشویی با رایحه گل‌ها، از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند.

همین امروز مایع دستشویی با کیفیت بخرید

با اینکه تعداد زیادی مایع دستشویی در بازار وجود دارد، اما نباید خرید این محصول را به یک کابوس تبدیل کرد. لازم نیست استرس ناشی از واکنش‌های آلرژیک را به دلیل استفاده از مایع‌های دستشویی بی‌کیفیت تحمل کنید. از نکات بالا برای انتخاب مایع دستشویی استفاده کنید و محصولی ملایم برای نرم، لطیف، خوشبو و تمیز کردن دستان خود استفاده کنید.

در میان محصولات اکتیو، گزینه‌های متنوعی از مایع دستشویی وجود دارد. ما نیازهای مشتری، راحتی و ایمنی را در تولید محصولات خود در اولویت قرار داده‌ایم. محصولات ما به صورت آنلاین در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید در هر نقطه از ایران، این محصولات را سفارش دهید.

درج دیدگاه

[related_posts_by_tax format=”thumbnails” image_size=”medium” title=”مقالات مرتبط” posts_per_page=”3″ post_types=”post”]