بخش تحقیق و توسعه پشت صحنه نوآوری های اکتیو

بخش R&D تست پشت صحنه نوآوری‌های اکتیو

کادر مجرب توسعه و تحقیق شرکت پدیده شیمی قرن، متشکل از متخصصین و کارشناسان توسعه محصول با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات به ارزیابی محصولات جدید می پردازد. کار تیمی، تعهد و تخصص کلید موفقیت این واحد به شمار می‌آید.

در جستجوی آینده گروه علمی-تحقیقاتی اکتیو

جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها و علوم نوظهور هیچگاه از تیررس متخصصین و کارشناسان اکتیو خارج نمی‌شوند. برند اکتیو همواره همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی جهانی در حوزه تولید محصولات بهداشتی به فعالیت مستمر خود ادامه می‌دهد و در مسیر خوش درخشیده است.

توسعه محصولات –کشف ، طراحی و توزیع

محصولات برند اکتیو به سه گروه بهداشت البسه، بهداشت فردی و بهداشت خانه تقسیم می‌شوند. کارشناسان و متخصصین برند اکتیو در هر سه گروه با استفاده از امکانات و تجهیزات ویژه در سه مرحله زیر فعالیت مستمر دارند:

کشف: نیاز مصرف‌کنندگان چیست؟ در آینده چه تقاضایی خواهند داشت؟ طرح ایده‌های بکر و استراتژیک بر اساس چشم انداز و اهداف سازمانی و ایجاد مسیری جهت جلب فناوریهای جدید برای نوآوری و ابتکار .

طراحی: تبدیل ایده به یک محصول با کیفیت جز مسئولیت‌های تیم تولید و طراحی شرکت پدیده شیمی قرن به شمار می آید. این تیم متشکل است از مدیران فنی، فرمولاتورها، کارشناسان بسته بندی و سایر متخصصین و کارشناسان حرفه ای که همکاری تنگاتنگی با بازاریابی و زنجیره‌های تامین و عرضه برقرار می‌کنند.

توزیع: شرکت پدیده شیمی قرن با دانش دقیق از مصرف کنندگان و نیازهای آنها در محلات و شهرهای مختلف و با همکاری تیم پخش، بازاریابی و زنجیره های تامین، محصولات جدید را عرضه و به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.