نوآوری در اکتیو

نوآوری در قلب اهداف ما نهفته است. دانش، فناوری و توسعه محصولات، هسته مرکزی برنامه کسب و کار ما را تشکیل می‌دهند.

کشف مسیرهای جدید برای توسعه پایدار

نوآوری، بر مبنای بصیرتی بنیادی نسبت به نیاز و تقاضای مصرف‌کنندگان، نبض تپنده شرکت پدیده شیمی قرن به شمار می‌آید.هدف ما تولید و توسعه محصولاتی است که همواره مورد انتخاب مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می گیرد. اتکا به انجام امور مطالعاتی، به منظور تولید محصولاتی با کیفیت از برجسته‌ترین ویژگی‌های برند اکتیو به شمار می‌آید. محصولات اکتیو با برخورداری از آزمایشگاههای مجهز تحقیقاتی، کنترل کیفیت و میکروبی و بهر‌ه مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات در جهت ارائه بهترین محصولات به مصرف‌کنندگان تولید می‌شوند. مواد اولیه و ترکیبات جدید محصولات شستشو در آزمایشگاه های مجهز توسط کادری مجرب و متخصص آزمایش شده و با تکیه بر نوآوری و توجه ویژه به نیاز‌های اساسی مصرف‌کنندگان، پس از گذراندن آزمایش‌های متعدد و دریافت گواهی‌نامه ها و تاییدیه های لازم، تولید و در سبد محصولات خانواده ها جای می‌گیرد.

کارخانه‌های پدیده شیمی قرن، نسبت به تصفیه پس‌ماندهای کارخانه به صورت اصولی اقدام نموده و با نصب تصفیه خانه‌های پیشرفته از وارد آمدن هرگونه آسیب احتمالی محیط زیست پیشگیری می نماید.

بسیاری از چالش‌های مرتبط با سلامت و رفاه خانواده، تاثیرات زیست محیطی و همچنین مسائل اقتصادی از طریق دانش و فناوری مرتفع خواهد شد و شرکت پدیده شیمی قرن درصدد است در این خصوص پیشرو میدان باشد.

نوآوری و برتری از آزمایشگاه تا قفسه های فروش

فرایند نوآوری و ابتکار برند اکتیو در سه مرحله قابل رویت است:

«تحقیق، توسعه و تولید محصول»

تحقیق: با استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا
توسعه محصول: براساس نیاز مصرف‌کنندگان در بسته بندی های باکیفیت و سیستم دقیق توزیع گسترده و دقیق مویرگی
تولید: تولید محصول جدید بر پایه دانش پیشرفته، الویت‌های مصرف‌کننده، اصول نظارتی و ملاحظات قانی و آماده سازی آنها برای بازار جدید